Ja, å få tettet igjen de hullene i døra hjelper enormt på bassresponsen. Det anbefales
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Øivind's SoundStreamGolf
Collapse
X
-
Originally posted by sqwannabe View PostJa, å få tettet igjen de hullene i døra hjelper enormt på bassresponsen. Det anbefales
Comment
-
Originally posted by sqwannabe View PostNei, tetter du igjen dreneringen ruster det fort
Tenker på hullene mellom dørtrekket og døra, der er mange store hull.
Slike hull som dette jeg mener:
Comment
-
Originally posted by sqwannabe View PostDen plastikken ser jeg ikke mye vitsen i lenger da.. hullene er jo tette med matter
Comment
-
Originally posted by NoZ_87 View Postden er jo for at ikke fukta i døra skal trekke inn i dørtrekket, er den ikke? det er jo så skittent inni døra at jeg må sikkert vaske i 17dager før jeg får noe til å sitte der:P hehe
Bruk bremserens til å få vekk dritten med, det funker gull. Bare pass på lakken da, den spiser det å nemlig.Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Originally posted by sqwannabe View PostJepp, det den er til. Men som sagt, så funker jo dempemattene istedet for plastikken nå da.
Bruk bremserens til å få vekk dritten med, det funker gull. Bare pass på lakken da, den spiser det å nemlig.
Comment
-
Originally posted by Engen Audio View Postlegger du en pk med Vibroplast M1 i hver dør så blir det bra.
Comment
Comment